utku1 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Haha ortaya laf atıp kaynak paylaşmakla yükümlü değilim demek çok güzel işmiş
2. kez söylüyorum desteklediğimi söylemedim
Kalp kırmayalım diyip aynı cümlede umarım ilk siz zarar görürsünüz demek yersiz olur demeniz çok manidar
Hayırlı günler size de! yersiz değilse....

Bende bilgi paylaşıyorum.

Nükleer Santralde, Uranyum yerine kömür kullanacakmışız.

Alıntı, anonim ve kaynak belirtmek yükümlülüğüm yok.