Bir kaç ay önce dmoza başvurdum, 1 hafta içinde olumlu olumsuz döner diyorlardı. Ama dönüş yapılmadı.

Geçenlerde yine farklı ama sitemin girebileceği doğru bir kategoriye başvuru yaptım. Yine dönen yok.

Yani almıyorlarsa almıyoruz desinler de en azından uzun bir süre aklımdan çıksın istiyorum.

Böyle hiç bir cevap gelememesi normal midir?

Sitem: Özgün, ücretli temalı, hitli güzel ve şık bir site. Kategorisindeki ekli diğer siteler hep eski ve çöp siteler.