Nükleer enerji gerekliliktir buna karşı çıkmak saçma, hiçbir şekilde güneş enerjisi veya rüzgar enerjisi ana akım elektrik sisteminin yükünü kaldıracak seviyeye gelmedi. Fakat şöyle bir durum var, "Türk Aklı" denen kavram için nükleer santral oynanmayacak kadar büyük bir kumar neden mi ? Bizim ülkemizde hiçbir şekilde denetim, sorgulama yok. Zaten bunu da her gün onlarda kişinin iş kazasından öldüğünde görebiliyoruz. Ülkede kaç tane nükleer konusunda uzman mühendis var ? Kaç tane bu konuda donanımlı personel var ? Tabi Ruslar yapsın, parayı Ruslar alsın, bir şey olursa nasıl olsa bizim ülkede. Arkadaşlar bu ülkede sırf siyasi kaygılar yüzünden binlerce insan sorumsuzluktan vefat etti. Adım gibi eminim herhangi bir problem olduğunda hükümet bunu siyasi malzeme vermemek için gizleyecek üstünü örtecek. Allah sonumuzu hayretsin diyebileceğim tek şey bu.


Ayrıca herzaman ki gibi bu ülkede boşuna oksijen sarf eden arkadaşlar var aramızda, körü körüne futbol takımı tutar gibi herşeye eyvallah diyen, açık konuşuyorum inşallah yarın bir şey olduğunda ilk siz zarar görürsünüz inşallah.