3 numara sadeliği ve turkuaz rengi çok hoş. Lakin Anlamadığım bir konu var. Sen eklenti kodluyorsun, tema yapsana.
Tema yapacağım ancak hangisini seçsem karar veremedim
Üstad kullanıcı bunu istiyor olayı tıpkı televizyonda saçma sapan dizilerin yayınlanıp da, seyirci bunu görmek istiyor demesi gibi birşey. Siz kaliteli iş yapın, kaliteli müşteriniz olsun; 10 liraya 100 kişiyle çalışacağınıza 1000 liraya 1 kişiyle çalışın.
Bir müzik klibinin etki süresi ortalama 8 saniyedir. Siz ilk 8 saniyede izleyiciyi ekranda tutabilirseniz klibi izler. Site işi de böyle. Ben siteye girerim. Alacağım ürüne en kolay şekilde ulaşmak isterim. Ücretine bakarım. Ardından da demo siteleri gözden geçirir; kafama yaratsa anlık mesajlaşmadan varsa sorularımı iletir ya da alım yaparım. Toplam 1 dakikamı almıyor gördüğünüz gibi.
Portfolyo temalar var. Fotoğraf amaçlı yapılmış ama farklı alanlarda da kullanılabilen. Sayfayı açtığımda tam sayfa bana sağlam bir grafikle ürünü tanıtın. Slider da olabilir ama aşağı - yukarı; grafikler vs. görüntü kalabalığı olmadan. Slider'a tıklayıp ürün tanıtımına gideyim. O esnada ürünün teknik özellikleri ve ücreti yazsın. Altta bir bağlantıda da referans sitelerdeki çalışmaları göreyim. 2 sayfada hem ben işimi görmüş olurum hem siz gereksiz görsellikle siteyi yormamış olursunuz.
Şu ara bazı işlerim için benzer sitelere çok girip çıktığımdan ve bahsettiğim sorunları yaşadığımdan biraz eleştirel yazıyorum kusura bakmyın ama neticede kimse kolay para kazanmıyor. Onu harcarken de hizmet bekliyor, şekiller, gülen suratlar vs. değil.
Dinlediğiniz için teşekkürler. Bol kazançlar
Haklısınız Hocam eliimizden geldiğince tasarıdaki göz yoran ve kalabalık yerleri kaldıracağız.
Konu Günceldir....