Arkadaşlar merhaba ; sorum şu ?

Hani dolar euro bazında çarpraz işlem yapılıyor misal enpara da gördüm 1,02 - 1,05 gibi örnek temsili rakamlar var. Buradan nasıl bir yol izlememiz gerek. Bu işlemleri yapan ehli biri varsa yorumlarsa sevinirim .

Dolar şuanda 2,67 2,66 seviyelerinde almak biraz mantıksız geliyor çünkü dolar spekleri haberlere göre dolardan çıktıklarını belirtmişler bana göre ise speklerin çıktığı anda doların düşmesi gerekiyorken dolar hızla yükseldi demek ki çıkmamışlar hala !