NeLph adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
onu bunu kullan demenin kime ne faydası var ??

şayet hazır paket (yanlızca kullanım izni veren) alın diyorsanız, kullanım sonucu oluşabilecek dezavantajlarıda yazın lütfen. ayrıca burası bir webmaster forumu. kategoride ücretli script istek.

kendi elinizin değdiği, kendi istediklerinizin tasarım ve yazılım üzerinde var olabileceği, kendi yedeklerinizi alabileceğiniz, istediğiniz anda yedeklerinizle başka bir alanda başka bir işlem yapabileceğiniz yazılımlara yönelin bence. kullanım izni alabildiğiniz yazılımlardan daha az masraf eder ve daha iyi sonuçlar alırsınız emin olun. (bana göre)

tsoft ile yedekte alırsın, kodlara da müdahale edersin, her bir şey yaparsın, http://www.tsoft.com.tr/e-ticaret_web_servis.php , adı paket yazılım diye, her şeyi kısıtlı olacak değil ya