2 güzel
Cevabınız için teşekkür ederim
Nedenlerini yazayım..
2. tasarım da açılma loading'i hoşuma gitti.
5. tasarım da headerdeki renklilik hoşuma gitti.
Bunlar ilgimi çeken kısımlardı ama flatımsı tatlı bir tasarım mevcuttu ikisinde de o yüzden
Evet benim de hoşuma onlar gitti