KBerkay adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
2 güzel
Cevabınız için teşekkür ederim
MuhammedEksi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Nedenlerini yazayım..

2. tasarım da açılma loading'i hoşuma gitti.
5. tasarım da headerdeki renklilik hoşuma gitti.

Bunlar ilgimi çeken kısımlardı ama flatımsı tatlı bir tasarım mevcuttu ikisinde de o yüzden
Evet benim de hoşuma onlar gitti