Konu
Hangi Tasarımı Seçelim :) (R10+)
13-04-2015, 21:48:21
#14
MuhammedEksi
Nedenlerini yazayım..
2. tasarım da açılma loading'i hoşuma gitti.
5. tasarım da headerdeki renklilik hoşuma gitti.
Bunlar ilgimi çeken kısımlardı ama flatımsı tatlı bir tasarım mevcuttu ikisinde de o yüzden