Nedenlerini yazayım..

2. tasarım da açılma loading'i hoşuma gitti.
5. tasarım da headerdeki renklilik hoşuma gitti.

Bunlar ilgimi çeken kısımlardı ama flatımsı tatlı bir tasarım mevcuttu ikisinde de o yüzden