Teşekkürler

--R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 18:46:22 -->-> Daha önceki mesaj 18:43:57 --
6: Hiçbirisi
Ben bu tip temaları gördüğüm sitelerden çıkıyorum. Aşağı kaydırırken sağdan soldan çıkan yazılar, grafikler, gülen suratlar, takım arkadaşlarımız vs. Bana o kadar yapmacık geliyor ki. Tamam diyorum, adamların hiçbir şey yaptığı yok. Bana neyi yaptıklarını değil, göz boyamayla neyi yapamadıklarını göstermeye çalışıyorlar.
Bir ürün için araştırma yapıyorsam bana net olarak alacağım hizmet, bu hizmeti ne kadar alacağım ve referans gerekli. Sözüm meclisten dışarı, kim olduğunuz, ekibinizdeki insanların neşeli suratları ya da çalışırken Allahım ne de zevk alıyoruz triplerine giren fotoğraflar beni zerre ilgilendirmiyor.
Sonuç odaklı, basit ve kolay iletişim kurabileceğim bir siteyse eyvallah. Ürün, hizmet ve referanslar iyiyse - ki burada parayla alınmış sözde yorum referansları değil çalışılmış sitelerin demoları - gerçekten başka bir şey ilgimi çekmiyor.
Umarım yardımcı olabilmişimdir.
Son derece haklısınız hocam ama artık kullanıcılar modern tasarımları, hareketli tasarımları seviyorlar. Bir tasarım öneriniz var mı acaba hocam bakmak isterim