Konu
Hangi Tasarımı Seçelim :) (R10+)
13-04-2015, 21:39:35
#7
truser
Rootex adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
5 numaralı tasarım daha hoş duruyor
Moonweb adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Ben, sonuncuyu beğendim. Daha sade ve şık geldi bana.
Cevaplarınız için çok teşekkür ederim