yıllar yıllar önce yaptığım yorumu kopyala yapıştır yapmak yerine alıntı yapayım dedim vay be dün gibi aklımda bu yorum daha zaman ne çabuk geçiyorsun sen yahu =)
sonunda benim gibi düşünen birisi

.Yıllardan beri aynı terane "domain güzel " ee proje yok ee oyun.com nerde 3 sayfadaymış şimdi aradım.Millet yükünü çekmiş iş bitmiş.Kraloyun bir yerde oyunskor bir yerde.html5 tabanlı mobil uyumlu yapma derdinde.oyun.com adamlar script kurma derdinde php

Dünya değişiyor bu domaincilerin bir kısmı hariç kafa hala "jenerik" de! n11 ne ifade ediyor ki acaba.Bastılar 200 milyon doları oldumu sana jenerik.Domainleri illa peşkeş çekmeyin hakkında satın.Yıllardan beri bir domain arıyordum sektörle alakalıydı.Adam satışa sundu bende teklif verdim.En makul şekilde aldım ama adam proje için yapacagımı biliyordu.Allah razı olsun ondan.Yenilemesine 3 ay var daha panelinde duracagına ben kurdum sitemi sipariş almaya başladım.Hem bana yaradı hemde ona.Biraz ellerini taşın altına koymalı herkes.Bor.net ne işe yarar internetten maden mi satacaksın yoksa

en fazla olacağı ilçe domaini olup haber sitesi kurup market ilanı almak

günde 1 k anca ziyaretçisi olur.3 harf olsa ne olur olmasa ne olur