beachturk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
r10 da bu domainin kaçıncı kez alım satımına şahit oldum 2 ya da 3
bence hiç bir işe yaramıyor hocam işte açık seçik ortada birbirinize alıp satıyorsunuz ancak gazlar pışpışlar pohpohlar yok geleceği parlaklar valla parlamıyor işte kimseye yaramadı diyesim var ama domain güzel
yıllar yıllar önce yaptığım yorumu kopyala yapıştır yapmak yerine alıntı yapayım dedim vay be dün gibi aklımda bu yorum daha zaman ne çabuk geçiyorsun sen yahu =)