Banlanmadı Hesabını Kapatmak Zorunda Kaldı Cünkü hesaplarını calan kişilere onlem olarakda bu hesabını kapattı.
En yakın surede aramızda olur inşallah
Aynen öyle oldu hocam.
Hesabım çalındığı için kimsenin zarar görmemesi adına kalıcı olarak banlattırdım kendimi.
Yaklaşık 8 buçuk aydır da DijitalDomain olarak aranızdayım.
Bu arada yorumlarınız için de çok teşekkür ederim arkadaşlar.
Konuyu hortlatalım bakalım

Yeni yorumlarız da bekleniyor arkadaşlar