1940 yılında Rusların köpekler üzerinde yapmış olduğu bir deney vardı o geldi aklıma.
İlgisini çeken varsa izleyebilir :
https://www.youtube.com/watch?v=KDqh-r8TQgs


Olmaz olmaz demeyin olmaz olmaz