Yalnız arkadaşlar belirtmek isterim ki yukarırda İş Verenler bölümü yazıyor, Akıl Verenler bölümüne konu açmışım sanırım?
Elimde bir kod zaten var her şekilde reklamlarımı yayınlıyorum fakat php olmadığı için kolayca resim dosyalarım ve kod içeriğim çalınıp millet kendine göre düzenleyip kullanıyor. PHP olursa içeriği görünmez ve resimlerimin en azından hepsi çalınmaz diye düşünüyorum. Bu yüzden yaptıracağım.
Teşekkürler kafa harcayanlara.