bitGAMER adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Teşekkürler LF diye otobüs geçiyor galiba

http://mobil.iett.gov.tr/tr/mobil/ha...Duraklar%C4%B1
Bu hat ring hattı oluyor bunu kullanmanız çok gereksiz. Kaldı ki, bu hatlara ulaşabilmeniz için Zincirlikuyu`dan her halükarda binmek zorundasınız.

Veya Zincirlikuyu`dan indikten sonra Gayrettepe metro hattına yürüyerek tramvay ile gidebilirsiniz.

Tramvay çok karıştırabilir kafanızı. Bir çarkıfelekten farkı yok..

Tavsiyem Zincirlikuyu metrobüs durağına geldikten sonra üst geçite çıkıp 40B hatlı otobüse binmeniz olacaktır.

Bu otobüs Emirgan`a çok yakın bırakmaktadır.