Konu
Kontrolsüz Smtp kullanımı engelleme
12-04-2015, 01:06:00
#3
Kerem
Merhaba;
1) Sunucudaki "phpmail" fonksiyonunu php.ini dosyasındaki disable_functions bölümünden kapatmalısınız. Böylece sadece SMTP fonksiyonu ile yani kullanıcı adı ve şifre ile giriş yapılarak e-posta gönderilebilir. Bu işlem SSH'tan yapılabilir.