Merhaba;

1) Sunucudaki "phpmail" fonksiyonunu php.ini dosyasındaki disable_functions bölümünden kapatmalısınız. Böylece sadece SMTP fonksiyonu ile yani kullanıcı adı ve şifre ile giriş yapılarak e-posta gönderilebilir. Bu işlem SSH'tan yapılabilir.