Konu
Adsenseye Kayıt Yaptırdım mı
11-04-2015, 21:32:18
#2
dev
Kurumsal Üye
ByTiryaKi adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
arkadaşlar kayıt oldum bana bir kod verdi ve sitemin 2 yerine koydum o kodu.Artık bişe yapmam gerek mi altta 2 resim paylaştım birşey gerekiyor mu? eksik birşey varmı?
Reklam kdolarını sitenize eklediyseniz 2. onayı bekliyeceksiniz.