Konu
Adsenseye Kayıt Yaptırdım mı
11-04-2015, 21:18:18
#1
ByTiryaKi
arkadaşlar kayıt oldum bana bir kod verdi ve sitemin 2 yerine koydum o kodu.Artık bişe yapmam gerek mi altta 2 resim paylaştım birşey gerekiyor mu? eksik birşey varmı?