Merhaba,
Serverımda bir çok siteden aşırı mail çıkışı olmaktadır.
Bunun sebebi eklentiler v.b. kodlar.

Whm/Exim kurulu kullanıcıların mail gönderimi sayısını kısıtladım.
Fakat daha kesin bir çözüm için şunları yapabilir miyiz?


1-) Serverda sadece kendi açtığım E-mail hesabı ve şifresiyle smtp kullanımını sağlayabilir miyim.
Şifreyi bilmeyenler Mail atamasın.

2-)Sadece seçtiğim domainler mail atabilsin. Diğerlerini engelliyebileyim.

Bunları ssh den yapabilirmiyiz.(Cpanel Lisans'ını yenilemeden)

Not: Gmail v.b. smtp kullanmadan yapmak istiyorum.

Şimdiden cevaplar için Teşekkürler