Merhaba,
Serverımda bir çok siteden aşırı mail çıkışı olmaktadır.
Bunun sebebi eklentiler v.b. kodlar.
Whm/Exim kurulu kullanıcıların mail gönderimi sayısını kısıtladım.
Fakat daha kesin bir çözüm için şunları yapabilir miyiz?
1-) Serverda sadece kendi açtığım E-mail hesabı ve şifresiyle smtp kullanımını sağlayabilir miyim.
Şifreyi bilmeyenler Mail atamasın.
2-)Sadece seçtiğim domainler mail atabilsin. Diğerlerini engelliyebileyim.
Bunları ssh den yapabilirmiyiz.(Cpanel Lisans'ını yenilemeden)
Not: Gmail v.b. smtp kullanmadan yapmak istiyorum.
Şimdiden cevaplar için Teşekkürler