mavi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Merhaba
kasa-1 için


Ekran kartı istemiyorum, sanal pazar komisyonu nedir?
Ürün sıfır mıdır?
İşletim sistemi yüklü mü göndermektesiniz?
Denizlidesiniz sanırım.

İstanbul'a kargo dahil son fiyat teklifiniz ne olur.

Peşin (direk size eft yapılacaktır) ve sanalpazar üzerinden taksitli fiyatlarını iletirseniz sevinirim.
Pm Atıldı.