wehwet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Onları da denedim. Yine sorun aynıydı.
Veri tabanını sildiğiniz halde siteyi çalışıyor görmenizin tek açıklaması aktif olan cache'i görmenizdir. Başka açıklaması olamaz hocam.