Merhabalar bugun kredi kartımla deneme amaçlı 14 tl ödeme yaptım ve ardından kartımdan otomatik para çekmesin diye kredi kartımı sistemden kaldırdım.Kredi kartımdan ödeme çekilmiş fakat sistemde ödemem gözükmemektedir ve ödemeniz yapılamadı yazmaktadır bu durumla karşılaşan varmı aranızda?