Adsense dışı reklam derken kendi oluşturacağımız kendi reklamlarımızmı?
Yoksa nasıl yani anlayamadım ben bu olayı.
Adsense dışı reklam yayınlamak için neden DFP ye ihtiyac duyalımki?
Ben zaten sitemde istediğim yerde istediğim harici banner txt her türlü reklamı yayınlıyorum zaten, bunun yanında 3 tane normal reklam 3 tane de bağlantı birimi adsense reklamı zaten yayınlıyorum...
popup splash vs.. bunları saymıyorum daha...
DFP ile adsense reklamlarını çoğaltıp mevcutta 10 TL Kazanırken bu kazanç 20 TL ye çıkmayacaksa DFP nin bi özelliği kalmıyorki.
Benmi olayı anlamadım bilemiyorum
Örneğin 2 özel reklam buldunuz. Biri dedi ki ben 100 bin gösterim alacağım. Diğeri de 200 bin gösterim istedi. Birinci reklam 100 bin gösterimden sonra dursun, 2. reklam başlasın, 2. reklam da bitince adsense reklamları çıkmaya devam etsin vb. şeyler yapabiliyorsunuz. Bir adserver ne yapıyorsa o işleri yani. Bir reklamveren 100 tık istedi, 100 tık banner dönsün diyebilirsiniz. Bunları adserver olmadan yapmanız zor.