Merhaba arkadaşlar 10 kadar önce sitem için news başvurusu yaptım. Mail olarak herhangi bir cevap gelmedi.
Ama başvuru yaptığım sayfada

bu şekilde bir uyarı var. Sizce mail olarak gelecek cevabımı beklemeliyim? Burada kesin olarak sonuç mu yazılmış ?