Hocam dump yaparak aldım zaten yedekleri ama eski sunucu sürekli aktif ve sürekli veri girişi oluyor web servisler aracılığı ile.
Databaseler büyük olduğu için dump edip indirip tekrar yeni sunucuya atmak çok zaman kaybettirecek. O yüzden datacenterdayken bir komutla birinden anında alıp diğerine atmanın bi yolu var mıdır acaba ?
Toplamda 15 database var. Büyük boyutlu databaseler. Bir kerede datacenter a gidip sunucuyu değiştireceğiz.
Sıkıntı olmaması için de bu işlemi en hızlı yapmanın yolunu arıyorum açıkçası. Link için teşekkürler incelemeye başladım hocam.