Merhaba Arkadaşlar,
30 Adet Twitter hesabı alacağım. Elinde bulunan arkadaşlar varsa bana fiyat verebilirse sevinirim. Hesapların kullanılabiliyor olması yeterlidir. Suspended olmuş olmarı bile çok önemli değil. Bu sebepten fiyat önem arz ediyor.
Selamlar
Kullanılabiliyor olması yeterlidir derken? elimde susbend olmuş fake userler var hocam.
Bir de 12K takipçili twitter hesabı mevcut susbendli. Pm gönderir misiniz detaylı lütfen