selamlar ,
banka hesabımıza ödeme çektiğimizde 5 TL EFT ücreti alınıyor , bununda alınmamasını istiyoruz sizden.
Yada çalıştığınız banka hesabı verelim , banka arası havale işlemlerinde ücret alınmıyor diye biliyorum.
teşekkürler.
Tekrar dikkate alınmasını rica ediyorum.