Ben R10'da üye olarak yeniyim ama bu sektörü iyi tanırım. Kendi girişimlerim dışında hayatımı kazandığım işte bir çok firmayla çalıştım ve hala da çalışıyorum. Ama yaptığım işin getirdiği bağlantılarımı, kendi girişimlerimde kullanmayı sevmiyorum. Ne bileyim bana asıl ekmeğimi veren firmanın hakkını yerim gibi geliyor.
Demem o ki Türkiye'deki en büyük host firmaları, yazılım firmaları vsleri ile toplantılara giren biri olarak bu arkadaşlardan aldığım samimiyeti ben başka bir firmada gördüğümü hatırlamıyorum. Arada yaşanan ya da yaşanması muhtemel sıkıntılar önemli değil. Onlar zaten olacak. Devasa cirolar yapan şirketlerin hatalarını (bilen bilir) görseniz dudağınız uçuklar

böyle bir açıklamayı ya da jesti yapmak her firmanın ya da dürüst bir dille "babayiğit"in harcı değil.
Özetle herhangi bir müşteriniz olmama rağmen böyle bir hassasiyet gösterdiğiniz için size asıl ben teşekkür ediyorum. İleride de benim yine sizin müşteriniz olduğum ve sizin de çok iyi yerlere geldiğiniz günleri görmeyi gerçekten arzuluyorum
Saygılarımla