f9f9f9 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Merhaba, lisanslı olarak satışa sunduğum FaceBoss yazılımı işinizi görür diye düşünüyorum.

İsterseniz indirip deneyebilirsiniz, 6 saatlik demo kullanım süresi mevcut.



https://www.r10.net/facebook/1399814-...ediniz-mi.html

Daha önce denemiştim hocam görüşmüştük sizinle ama uygulama biraz problem olmuştu biraz kullanınca.


iPhone 'den Tapatalk aracılığı ile gönderildi