hocam merhaba konuyu hortlattım biraz fakat bende bu cuma endoskopi ve kolonoskopi olacağım. açıkçası kolonoskopiden tırsıyorum. biraz detaya inermisiniz zor oluyormu bu işlem.
Kolonoskopi oldum daha önce 2-3 dakika sürdü bir sey çikmadı o basitti güzeldi yani .
Anestezi zaten gerek yok dedigin gibi. Tek fısfıs sıkacaklar işlem sırasında iste bir kanama filan oldumu o kötü yanı ama devlettekiler artık alıskınlar günde kaç hastaya yaptıgı için yinede tek korkum odur.
Ek olarak bademcik olmaması iyi bir yandan ögürme hissi azalacaktır.