Merhaba,
Mikrotik yazilimsal sayesinde tek bir veya iki mikrotik kurulu sanal sunucu uzerinden komple bir dedicated serverin(25 vds kurulu) trafigi nasil gecirebilirim ve gecirmek icin sartlari(local baglanti olacak yada olmayacak, ayni dedicated uzerinde olacak yada olmayacak) nelerdir?
Ucretli veya ucretsiz bunun kurulum ve trafigi sorunsuz bir sekilde yapabilen kisiler iletisime gecerse sevinirim.