Arkadaş presta kurulacak diyor . Arkadaşla iletişime geçiyoruz. Kararsızım Presta mı opencart mı kursak ? fiyat alıyor ücret sorun değil işçiliğe güvenmiyorum. diyor. iş sonu ödemeli diyorum. işçilikten dilim yandı diyor. Ya arkadaş ne istediğini bilmiyor. Ya da insanlardan fiyat alıp piyasaya dahil olma peşinde.. sayın moderatörümüzden konunun kilitlenmesini talep ediyorum.
Bu tarz bildirimlerin her zaman yapılması gerektiğine inanıyorum, kendi adıma teşekkür ederim.