Merhaba arkadaşlar,
Bi konuda fikrinize ihtiyacım var.
Masa üstü ticari bi yazılımdan rapor çekecek, bir mobil web sitesi hazırladım. Firmalardaki her personele ayrı üyelik açıp, lisans satmam gerek. Ama tek üyelik alıp, herkesin bu üyelik ile işlem yapmaması için ne gibi bi önlem alabilirim ? Aklıma sadece sms ile giriş geldi, çok abartılı olacak. Sabit ip gibi bi durumda yok cep telefonu olduğu için..
Umarım anlatabilmişimdir, kolay gelsin. Şimdiden teşekkürler