Arkadaşlar bu reklamı bende sevmiyorum lakin söz konusu tıklama olunca fikrim değişiyor. Ülkemizde obezite arttı, bu nedenle siteye girenler "aaa neymiş bu zayıflatan formül" düşüncesi ile reklamlara tıklayabilirler. Buda bizlerin işine gelir. Reklamın iyisi, kötüsü olmaz diyorum.