Boşuna onu reklamverenler hallediyor vs. yazmayın öyle bir şey yok.Vergi vermek zorunda herkes eğer gelir varsa.Şu an devlet bir şey yapmıyor sanırım ama bir gün yaparsa bir çok kişiye ceza çıkacak.