AZOG adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
tema güzel menüye biraz canlılık katmalısınız.
Konudada Belirttiğim Gibi Hocam Yorumları Alıyorum O Yönde Temayı Düzenlicez. Yorumunuz İçin Teşekkürler.

TolgaKSR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
headerda menü fontlarının alternatifini denesen daha iyi olur
Tam Anlayamadım Hocam Alternatif Derken Nasıl Birşey Yani ?

Yeni1Hosting adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Çok geliştirmen lazım başarılar.
Elimizden Geleni Yapacağız hocam Teşekkürler.

Netaktif adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
İconları daha iyi tutabilrisiniz 39 fırın kalmış temayı bitirmene
Temayı Bitirmek Aslında Basit Ama Biz Basit Birşey İstemiyoruz.
İcon Konusunu Düşüncem

Rama adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Satisa 1-2 hafta icerisinde cikacaksa ve uygun fiyata verilecekse lütfen detayli bilgi skype adresnize kadar iletisime gecmenizi isterim cünkü yakinda WHMCS kurulacak ve tema entegre edileceginde sizin temanizi kullanmak isteriz.
Bizde Temamızı Sizde Görmekten Mutluluk Duyarız Size Geri Dönüş Yapacagım.