tema güzel menüye biraz canlılık katmalısınız.
Konudada Belirttiğim Gibi Hocam Yorumları Alıyorum O Yönde Temayı Düzenlicez. Yorumunuz İçin Teşekkürler.
headerda menü fontlarının alternatifini denesen daha iyi olur
Tam Anlayamadım Hocam Alternatif Derken Nasıl Birşey Yani ?
Çok geliştirmen lazım başarılar.
Elimizden Geleni Yapacağız hocam Teşekkürler.
İconları daha iyi tutabilrisiniz 39 fırın kalmış temayı bitirmene
Temayı Bitirmek Aslında Basit Ama Biz Basit Birşey İstemiyoruz.
İcon Konusunu Düşüncem
Satisa 1-2 hafta icerisinde cikacaksa ve uygun fiyata verilecekse lütfen detayli bilgi skype adresnize kadar iletisime gecmenizi isterim cünkü yakinda WHMCS kurulacak ve tema entegre edileceginde sizin temanizi kullanmak isteriz.
Bizde Temamızı Sizde Görmekten Mutluluk Duyarız Size Geri Dönüş Yapacagım.