poyrazhost adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Numaralandırma sistemi gelicekmi bu doğrultuda bilgisi olan varmı acaba ?
Hayır. Bildirim sistemine geçildi. Numara yada belgelendirme olmayacak artık.