hayırlı satışlar güzele benziyor.
ahmtozdmr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Merhabalar Arkadaşlar;

Yeni Bir Arayüz, Yeni Bir Görünümle Karşınızdayız.
Temamız Halan Yapım Aşamasındadır.
Anasayfa Çalışması Bittiği İçin Konuyu Erken Açıp Gelişmeleri Adım Adım Paylaşıp, Sizlerinde Yorumunu Alarak Temayı O Yönde Tasarlamak İstedik.

İlk Temamız Bitechnov1 De Bootstrap Altyapısı Yoktu, Herhangi Bir Kit Yoktu.

Bitechnov2 De İse Bootstrap Ve Ui Kit Kullandık.

Anasayfa Görüntüsü: https://bitechno.net/bitechnov2demo/anasayfa.png

Açılır Menü : https://bitechno.net/bitechnov2demo/acilirmenu.png

Diğer Sayfalar Tasarlandıkça Konuya Eklenecektir.

Temanın Görünümü Hakkında Bilgilerinizi Almak İstiyorum.Buna Göre Temada Düzenlemeler Yapacagız.

Yapacagınız Yorumlardan Dolayı Şimdiden Teşekkürlerimi Sunarım.