hayırlı satışlar güzele benziyor.
Merhabalar Arkadaşlar;
Yeni Bir Arayüz, Yeni Bir Görünümle Karşınızdayız.
Temamız Halan Yapım Aşamasındadır.
Anasayfa Çalışması Bittiği İçin Konuyu Erken Açıp Gelişmeleri Adım Adım Paylaşıp, Sizlerinde Yorumunu Alarak Temayı O Yönde Tasarlamak İstedik.
İlk Temamız Bitechnov1 De Bootstrap Altyapısı Yoktu, Herhangi Bir Kit Yoktu.
Bitechnov2 De İse Bootstrap Ve Ui Kit Kullandık.
Anasayfa Görüntüsü:
https://bitechno.net/bitechnov2demo/anasayfa.png
Açılır Menü :
https://bitechno.net/bitechnov2demo/acilirmenu.png
Diğer Sayfalar Tasarlandıkça Konuya Eklenecektir.
Temanın Görünümü Hakkında Bilgilerinizi Almak İstiyorum.Buna Göre Temada Düzenlemeler Yapacagız.
Yapacagınız Yorumlardan Dolayı Şimdiden Teşekkürlerimi Sunarım.