Axerhosting adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Belgeler yollandıktan sonra döndüklerinde zarftan dilekçenin çıktığını fakat adli sicil kaydının çıkmadığını söylediler.
Arayıp nasıl olur dedim elimle koydum zarfı kapattım biri açıp iç içe olan belgelerden sicil kaydını çıkartıp dilekçeyi bırakmaz heralde sonra tekrar yolladım öyle onaylandı.

Aynı binada zarfın ilgili birime ulaşması 20 gün civarı sürdü.
Bu olay gerçekten çok komik, benimde başıma bir kere başka bir kurumda gelmişti, adamlar kendileri kaybediyorlar sonra belge gelmedi diyorlar

Bazı kurumlarda postalar ilgili birime ulaşmadan önce açılıyor orda karışıp kaybolunca belge ulaşmadı oluyor...

Ben o olaydan sonra tüm belgeleri birbirine zımbalayıp gönderiyorum artık sıkıyosa kaybetsinlerde göreyim