güvenlik üst düzey olduğu sürece problem zaten olmaz. Ki nükler reaktörlerde güvenlik sorunu olacağını düşünmüyorum. Araştıranlar bilirler. Dünyadaki en üst düzey güvenlikli reaktörlerden olacak.
Hocam iş kazası özel sektörde oluyor. Özel sektörü kamuyla karıştırmayın. İnşaat yapan bir müteahitin işçisinin başında nöbetmi tutacak devlet mantıklı olun lütfen. Büyük devletlere bakıyorsunuz diyorsunuz adamlar bizden e tabi büyük olacak enerjileri yönünde çok gelişmişler. Bugün bi Rusya, Japonya, Amerika büyükse bu reaktörlerin sağladığı enerji sayesindedir. Hem yaptırtmayın sonrada deyinki ülke gelişmiyor. Bu reaktörlerde kaç bin insan çalışacak ekmek yiyecek bunuda düşünüyormusunuz?
Evet haklısınız, kamuda çalışanlar zaten riske girecek bir iş yapmadığı için iş kazası özelde oluyor evet, toki de de iş kazası olur ama taşeron, nükleeri de taşeronlara verecekler vee ilerde illaki özelleştirecekler devlet kuracak birkaç yıla kalmaz özelleştirecek.İnşallah birilerinin ceplerini doldururken halkın canına kasdetmezler...