Çok tehlikeli ve istenildiği kadar iyi kullanılsa da nükleer atıklar oluşacağı için karşıyım bende , ülkemizde yenilenebilir enerji kaynakları mevcut ancak 3. dünya ülkesi olduğumuz için topla tüfekle nükleerle güç elde edeceğini sanan liderler olduğu için bundan kaçış yok maalesef.