iyi çalışmalr hocam eger yazma izini vermek istiyorsanız filezilladan o dosyaya gidipde sağ tıklayın dosya izinlerini tıklayın orda yazma kutularını işaretleyin
Allah razı olsun hocam, izni verdim ancak aynı hatayı alıyorum. /Sitemap.xml girmeye çalıştığımda aşağıdaki hatayı veriyor. Bu konuda bilginiz varmı hocam.
error on line 3 at column 6: XML declaration allowed only at the start of the document