İşin açıkçası doğalgazdan daha çok endişeleniyorum. Bize ilk kurduklarında sayaca bağlı boruda kaçak varmış, kombiyi kapatıyoruz sayaç yine çalışıyordu. Kaç kere söyledik mümkünatı yok diyerek ilgilenmediler. Sonra gelip kontrol ettiler değiştirdiler boruyu. Bağladıkları alarm doğalgaz harici çoğu şeye ötüyor bundan dolayı komşular alarmı sökmüşler. Bunun bakımı gelecek kimse bakım yaptırmayacak sonra bir sızıntıda apartmanda felaket yaşanabilir. Her binada olduğunu düşünürsek kaza oranı da artıyor. Bunları düşünen yok sanırım ama iş nükleere gelince haklı sebepler dışında halka korku salıyorlar çevreciler yolu ile. Burada ki yapılacak şey korkmak değil gereken önlemleri maksimum düzeyde yerine getirmek. Zaten kuran biz değiliz. Ama söylentilere bakınca endişelenmemek elde değil umarım her şey yolunda gider. Bence daha da önemlisi yaşanabilecek olası bir kazada neler yapılması gerektiği ve alınacak tedbirler üstünde durulmalı. Çünkü kaza riski çok düşük olsa bile her zaman vardır, kaza olması değil kazanın bir felakete dönüşmemesi çok çok önemli.
güvenlik üst düzey olduğu sürece problem zaten olmaz. Ki nükler reaktörlerde güvenlik sorunu olacağını düşünmüyorum. Araştıranlar bilirler. Dünyadaki en üst düzey güvenlikli reaktörlerden olacak.
Daha doğru dürüst elektrik vs yönetilemiyorken,o kadar iş kazası oluyorken nükleer intahar olur,hergün birçok yerde iş kazası oluyor ya bu işte de olursa ? bunun dönüşü olmaz hele birde ülkenin gidişatı bu yöndeyken aptallık olur nükleer...
Hocam iş kazası özel sektörde oluyor. Özel sektörü kamuyla karıştırmayın. İnşaat yapan bir müteahitin işçisinin başında nöbetmi tutacak devlet mantıklı olun lütfen. Büyük devletlere bakıyorsunuz diyorsunuz adamlar bizden e tabi büyük olacak enerjileri yönünde çok gelişmişler. Bugün bi Rusya, Japonya, Amerika büyükse bu reaktörlerin sağladığı enerji sayesindedir. Hem yaptırtmayın sonrada deyinki ülke gelişmiyor. Bu reaktörlerde kaç bin insan çalışacak ekmek yiyecek bunuda düşünüyormusunuz?