Daha doğru dürüst elektrik vs yönetilemiyorken,o kadar iş kazası oluyorken nükleer intahar olur,hergün birçok yerde iş kazası oluyor ya bu işte de olursa ? bunun dönüşü olmaz hele birde ülkenin gidişatı bu yöndeyken aptallık olur nükleer...