benzinde tehlikeli o halde otomobilde kullanmayalım

Lpg de tehlikeli onuda kullanmıyalım

olaya eleştirel yönde bakarsak daima gıdım yol alınmaz. Ki burada paylaşılan şeyler tamamen greenpeace'ın propagandası olmuş
İşin açıkçası doğalgazdan daha çok endişeleniyorum. Bize ilk kurduklarında sayaca bağlı boruda kaçak varmış, kombiyi kapatıyoruz sayaç yine çalışıyordu. Kaç kere söyledik mümkünatı yok diyerek ilgilenmediler. Sonra gelip kontrol ettiler değiştirdiler boruyu. Bağladıkları alarm doğalgaz harici çoğu şeye ötüyor bundan dolayı komşular alarmı sökmüşler. Bunun bakımı gelecek kimse bakım yaptırmayacak sonra bir sızıntıda apartmanda felaket yaşanabilir. Her binada olduğunu düşünürsek kaza oranı da artıyor. Bunları düşünen yok sanırım ama iş nükleere gelince haklı sebepler dışında halka korku salıyorlar çevreciler yolu ile. Burada ki yapılacak şey korkmak değil gereken önlemleri maksimum düzeyde yerine getirmek. Zaten kuran biz değiliz. Ama söylentilere bakınca endişelenmemek elde değil umarım her şey yolunda gider. Bence daha da önemlisi yaşanabilecek olası bir kazada neler yapılması gerektiği ve alınacak tedbirler üstünde durulmalı. Çünkü kaza riski çok düşük olsa bile her zaman vardır, kaza olması değil kazanın bir felakete dönüşmemesi çok çok önemli.