KaRneL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
bizimkiler o santrale girip kriz geçirdikten sonra kesin reaktörleri patlatır çok sakat işe geldik terör var ülkede direk santrali hedef alırlar?
Dogru, cidden sakat bir durumdayiz.