news kayıtlı sitelerin spamları yüzünden bir çok site ekmeğinden oluyor. Spam yapan pastanın büyük dilimini alıyor, diğerleri küçücük dilimi paylaşıyor.
Benim ilk aklıma gelen beserhaber.com var. İsim vermenin etik olmayacağını düşünmediğim için isim veriyorum. Spam yapmak etik değilse, yapanı ifşa etmekte sorun yok demektir.
Adam aynı içeriği, başlık değiştirip değiştirip onlarca kez yayınlıyor. Çok iyi para kazandığına eminim, gözümüz de yok ama, bu hak yemek demek oluyor. Bu sadece 1 site örneği böyle bir çok site var. Bence ifşa edilmeliler.