Kesinlikle nükleer enerjiyi destekliyorum. Desteklemeyenler de sanırım, HES ve Termik santrallerin çevreye ve doğaya zararını bilmiyor. Nükleer santraller bunların yanında melek kalır melek. Yok yenilenebilir enerji kaynağı bilmem ne. Zaten bir siz akıllısınız arkadaşlar. Bugün dünyanın en gelişmiş ülkelerinde bile yenilenebilir enerji kaynağı %7-8 ' i geçemiyor bunun nedenini hiç sordunuz mu peki ? Hayır tabi ki maksat muhalefet olsun içi boş olsun. Yenilenebilir enerji kaynakları dünya ihtiyacını karşılamada aşırı derecede yetersiz kalıyor ayrıca Türkiye'de yenilenebilir enerji kaynakları açısından çok elverişli değil. Tüm yıl doğrudan güneş almıyoruz veya sürekli rüzgar esmiyor ülkemizde. Nükleerin tek alternatifi hes ve termiklerdir. Doğaya bu denli zarar verer bu iki yapı yerine kesinlikle zararı çok çok az olan nükleer santral gelmelidir. Nükleer santral sadece patlama ve sızdırmada tehlikelidir. Yeterli önlem alınırsa bu ikisi de hiç bir zaman yaşanmaz.