AzapHG adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
15 saniyeden daha az görüntüler veya sesler telif sayılmıyor diye biliyorum. Yanlış da biliyor olabilirim.
valla bir resimle telifi farkedip üçüncü taraf eşleşeni verdiği oluyor.

not: bende çok yeniyim